Vuodesta 1968

Toimintaperiaate

Suomen Kartingliitto ry on valtakunnallinen, Formula Karting toimintaa harrastavien yhdistysten ja kerhojen yhdysside. Kyseessä on riippumaton, poliittisesti sitoutumaton itsenäinen järjestö, joka toimii yhteistyössä muiden autourheilu- ja nuorisotoimintaa tekevien järjestöjen kanssa. Liitto edistää yleisiä edellytyksiä Formula Karting harrastuksen parantamiseksi sekä raittiiden ja terveiden elämäntapojen omaksumiseksi nuorison keskuudessa. Kartingliitto on ollut turvaamassa erityisesti nuorten kasvatuksellista karting harrastustoimintaa yhdistys- ja yksilötasolla koulutuksella sekä julkaisuilla. Liitolla ei ole palkattuja toimihenkilöitä eikä toimitiloja. Kaikki toiminta perustuu vapaaehtoistyöhön.

KV-toiminnan tukihakemus

Kansainvälisen toiminnan matka-avustusta voivat hakea jäsenvuotenaan Suomen Karting Liiton jäsenseurojen kuljettajat, jotka ovat osallistuneet CIK:n karting kilpailuihin ulkomailla kuluvan vuoden aikana. Avustushakemus tulee tehdä kuluvan vuoden toukokuun loppuun mennessä ja toteutuneiden tulosten toimitus kuluvan vuoden syyskuun loppuun mennessä. Tarkemmat tiedot alapuolelta löytyvästä ladattavasta KV-toiminnan tukihakemus lomakkeesta.

Suomen Karting liitto © 2016 | Design by W3layouts